Revoluční přípravek proti klíšťatům pro psa i kočku

Bravecto: přípravek proti klíšťatům pro psa i kočku

Přípravek proti klíšťatům pro psa

Bravecto je revoluční přípravek k léčbě a prevenci proti klíšťatům a blechám, ektoparazitikum s dobou účinnosti až 3 měsíce od doby podání.

Jde o veterinární přípravek vyhrazený k výdeji pouze veterinářem. Proto je návštěva ordinace či kliniky na místě. Tento přípravek není volně prodejný, tudíž jej nelze objednat nikde po internetu. Koupíte ho ale u nás, na každé klinice či v ordinaci VetPark.

Bravecto: přípravek proti klíšťatům pro psa

Bravecto je průlomový/revoluční přípravek v ochraně před nežádoucími parazity

Bravecto zajistí ochranu vašeho domácího mazlíčka po dobu 12 týdnů a to po aplikaci jediné tablety. Tablety jsou ochucené, takže s jejich přijetím váš čtyřnohý kamarád nebude mít potíže. Přípravek je bezpečný pro dospělé psy i štěňata od 8 týdnů věku. Je bezpečný i pro kojící feny i feny v březí. Jednoduchá aplikace přípravku Bravecto zajistí dodržování léčby a spokojený i bezpečný život klienta/pacienta.

Přípravek Bravecto je vhodný i pro kočky

Je Bravecto vhodný i pro kočky?

Bravecto obsahuje látku fluralaner, je dostupný ve formě žvýkacích tablet v pěti různých silách pro použití přípravek u psů a koček s různou tělesnou hmotností. Přípravek Bravecto se používá k léčbě psů i koček napadených blechami nebo klíšťaty. Lze jej také použít v rámci léčby dermatitidy při alergii na blechy (alergické reakci na bleší kousnutí).

Tento přípravek vřele doporučujeme. Bravecto se podává přibližně v čase krmení formou tablety, která má vhodnou sílu pro psa či kočku dle dané tělesné hmotnosti. Naši veterináři vám jistě rádi poradí jaké správné dávkování zvolit. Bravecto působí po podání proti blechám po dobu 12 týdnů a proti klíšťatům od 8 do 12 týdnů. Pokud chcete mít jistotu, podávejte Bravecto každých 12 týdnů. Tento přípravek zabíjí blechy do 8 hodin a klíšťata do 12 hodin od napadení hostitele.

Jak přípravek Bravecto proti blechám a klíšťatům vlastně působí?

Revoluční léčivá látka Fluralaner, působí jako tzv. ektoparazitikum, což znamená, že hubí parazity žijící na kůži nebo v srsti zvířat, jako jsou nejen blechy a klíšťata. Aby byl parazit vystaven účinkům Fluralaneru, musejí se přichytit na kůži a začít sát krev hostitele.

Fluralaner zabíjí blechy i klíšťata, které požily krev vašeho domácího mazlíčka, působením na jejich nervový systém. Tato látka blokuje běžný pohyb chloridových částic s nábojem (iontů) u nervových buněk, zvláště těch, které jsou spojeny s kyselinou gama-aminomáselnou (GABA) a glutamátem, což jsou dvě látky, které přenášejí informace mezi neurotransmitery. Následná nekontrolovatelná aktivita nervového systému parazita způsobí jeho paralýzu a smrt. Fluralaner zabíjí efektivně blechy dříve, než mohou naklást vajíčka, a pomáhá tak snižovat kontaminaci životního prostředí psa i vaší domácnosti.

Pokud chcete mít klid od starostí s parazity a ochránit jak sebe tak své nejbližší, neváhejte a navštivte veterinární kliniky či ordinace VetPark a náš veterinář vám jistě rád Bravecto předepíše.